مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود کارآمدی

توسط | دی ۱۲, ۱۳۹۵

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود کارآمدی در ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




  • توضیحات ابتدایی :

تعداد صفحات : ۲۴ صفحه ( ۱۹ صفحه متن و ۵ صفحه منابع )

حجم : ۳۴ کیلوبایت

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش با فرمت doc

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد

منابع موجود : منابع موجود در این فایل تا سال ۲۰۱۴ موجود می باشند و جدید هستند .

پشتیبانی : ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ ( لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود .)

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


  • تصویر کلّی :

الف ) منبع نویسی درون متنی به شیوه APA

ب ) توضیحات نظری کامل درباره متغیر

ج ) پیشینه داخلی و خارجی درباره متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه

د ) رفرنس نویسی دقیق و مناسب در پایان و درون متن (پاورقی دارد)

  • بخشی از متن :

الف ) بخشی از مبانی نظری

خودکارآمدی در واقع عبارتست از باورهای شخص در مورد توانایی هایش برای اتخاذ سطوح انتخابی عملکرد که راهنما و شکل دهنده ی رویدادهای موثر بر زندگی فرد می باشد (استروبل و همکاران، ۲۰۱۱).

اندازه گیری خودکارآمدی عمومی در موقعیت هایی نظیر ارزیابی موفقیت تحصیلی که می توانند ابعاد مختلفی را در بر داشته باشند و به فاکتورهای متعددی بستگی دارند، حایز اهمیت ویژهای است (سوهایل، ۲۰۱۳).



ب ) بخشی از پیشینه تحقیق :

  • در پژوهش ابوالقاسمی(۱۳۹۰) تحت عنوان ارتباط سرزندگی، استرس و خودکارآمدی با رضایت از زندگی در دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا پایین نتایج نشان داد که سرزندگی، خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین به طور معناداری بیشتر و استرس آنها کمتر است.
  • در پژوهش فتاحیان، حاتمی وتقوی بهبهانی (۱۳۹۲) تحت عنوان ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی با سرزندگی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن نتایج نشان داد ارﺗﻘﺎء ﺳﻄﺢ ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی ﺑﺎ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻣﻬﻢ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻫﺎی رواﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ ﯾﻌﻨﯽ سرزندگی راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﺎدار و ﻣﺜﺒﺘﯽ دارد.
  • در پژوهش نیو و همکاران(۲۰۱۱) تحت عنوان نقش خودکارآمدی در تعدیل کنندگی رابطه بین اهمیت تکلیف اضطراب امتحان نتایج نشان داد که سطوح بالای اهمیت تکلیف با سطوح بالای اضطراب امتحان در ارتباط است، در حالی که سطوح بالای ابعاد خودکارآمدی با سطوح پایین اضطراب امتحان در ارتباط بود. همچنین خودکارآمدی نقش تعدیل کنندگی در رابطه بین اهمیت تکلیف اضطراب امتحان داشت.

—————————————————-

فهرست مطالب :

تعریف خودکارآمدی

نظریه شناختی– اجتماعی بندور درباره باورهای خودکارآمدی

یادگیری جانشینی

فرایندهای یادگیری مشاهده ای

فرایند توجه

فرایند نگهداری یا به یادسپاری

فرایند انگیزش

ابعادخودکارآمدی

مقدار خودکارآمدی

قدرت خودکارآمدی

عمومیت خودکارآمدی

منابع خودکارآمدی

موفقیت در عملکرد

تجربیات جانشینی

قانع سازی کلامی

برانگیختگی فیزیولوژیکی

ویژگی افراد خودکارآمد

نقش واسطه­ای خودکارآمدی

فرایندهای شناختی

فرایندهای انگیزشی

فرایندهای عاطفی

فرایندهای انتخابی

خودکارآمدی و تنیدگی

برخی از شرایط که خودکارآمدی را افزایش می­دهد.

پژوهش های انجام شده در داخل کشور

پژوهش های انجام شده در خارج کشور

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول :

الف ) منابع جدید

ب ) پشتیبانی تخصصی

ج ) تایپ کاملا استاندارد ۲۴ صفحه

د ) ارزشمندی این فایل

  • چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد . فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .

مشاهده پیش فاکتور ، پرداخت و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *